Kastar ciggen och går ut och springer

Godmorgon efterlängtade lördag! Det var flera veckor sen jag kände mig såhär utvilad. Jag har haft fullspäckat schema både på vardagar och helger så jag har längtat efter just denna helg då jag har vetat att jag ska få sova och bara ta de lugnt.

Efter att ha gått runt som ett levande lik på jobbet hela veckan så var de skönt att sluta redan vid 13.15 igår. Jag somnade på bussen hem, vilket inte var helt oväntat. Men när jag kom hem så kom jag aldrig riktigt till ro. Jag gick ut och sprang en runda i parken här borta och de räckte för mig. När jag kom hem så somnade jag på stört, med vår nya familjemedlem på bröstet. Hon är så söt :)


Sandra jobbar hela helgen så jag tänkte passa på att tvätta idag och städa igenom lägenheten, de behövs vill jag lova. Jag tänkte hitta en lucka och gå ut och springa idag också, de blir fjärde gången denna vecka och jag känner mig verkligen duktig. Jag måste få upp flåset nu igen, de är faktiskt inte okej längre. Jag har inte rökt på 6 dagar, och träningen går bra. Nu ska jag fortsätta så här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0