Ett liv före detta?

Det är lite läskigt de här med livet och framtiden och livet före detta med mer. För många år sen var jag i Göteborg, för första gången (trodde jag iaf). Jag var där tillsammans med mitt fotbollslag och skulle spela Gothia cup. En dag skulle vi ta en joggingrunda efter frukosten och eftersom jag var lagkapten så fick jag ta täten. Jag sprang bakom skolan som vi bodde på och fick bara en känsla av att jag kände igen mig, jag var säker att jag varit där förut. Jag visste exakt hur de såg ut bakom husen där borta och jag visste precis hur vi kunde springa. Jag hittade faktiskt där i krokarna.

Efter löprundan ringde jag till min mamma för att fråga när jag var i Göteborg för första gången. Men hon var bombsäker på att jag aldrig hade varit där tidigare. De var lite läskigt faktiskt.

I natt så drömde jag att jag stötte på min släkting som bad om ursäkt för att han inte ringt på min födelsedag.
Idag ringde han, för bara 15 minuter sen. Jag var ute och sprang och lyssnade på musik i mobilen och blev avbruten av hans telefonsamtal. Han bad om ursäkt och förklarade sig. Hur konstigt är de inte? Jag har inte tänkt på de här sen min födelsedag, men i natt drömde jag om de, och idag ringde han...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0