Det undermedvetna

Det är läskigt vad vårt undermedvetna kan göra med oss när vi sover. Jag tror i alla fall att de är vårt undermedvetna som styr större delen av våra drömmar.

I natt blev jag påmind om hur besviken jag är på mina två nära släktingar som inte ringde mig på min födelsedag. I drömmen stötte jag på den manliga och jag kände ilskan i kroppen och jag kunde inte vara tyst. Jag skrek och svor och slängde ur mig allt elakt jag kom på. Jag var så förbannad i min dröm att jag fortfarande, när jag vaknade, kokade av ilska. Jag minns inte hans respons så tydligt, jag vet bara att han försökte försvara sig och komma med undanflykter. Men de är inte okej, jag tycker faktiskt inte det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0