Dålig dag

Som sagt så är det konstigt hur känslorna kan ta en vändning inom loppet på ett par sekunder.
Igår var de en bra dag, jag mådde bra. Men framåt kvällen sjöng mitt humör till botten och visade sig bli en hemsk kväll. Det var skönt att jag var ensam i alla fall, jag behövde de.

Idag kommer inte bli någon bra dag, jag har mycket i huvudet inför morgondagen och jag är rädd för att jag inte kommer kunna koncentrera mig på jobbet eller bete mig normalt mot någon. Men jag får göra så gott jag kan.

Kommentarer
Postat av: linnea

hej jag kom in på din blogg av en slump, ser att du inte mår något vidare? :/ trisst att läsa, om du mår dåligt så kan du prata med mig om du känner för det (jag vet att dethär låter fett kostigt typ äckligt) men menar bara att jag bryr mig. är inte heller på topp i mitt liv och vi kanske kunde hjälpa varandra (BARA OM DU VILL!) ha en bra fortsättning kram :)

2011-04-01 @ 18:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0