Bitarna föll på plats

Jag spenderade helgen i Stockholm och jag måste säga att det var otroligt roligt att träffa alla igen. Jag har saknat mina vänner så himla mycket. Men jag ska samtidigt erkänna att det var otroligt skönt att komma hem i söndags. Många tankar gick genom mitt huvud under helgen och jag blev åter påmind om varför jag flyttade från Stockholm. Men den hemligheten fortsätter jag att behålla för mig själv.

Helgen bestod av frisörbesök, tandläkarbesök, fest, mys och middagar. Jag var faktiskt ute både på fredagen och på lördagen och de känns som att jag hann träffa de flesta. Jag är supernöjd! Jag hann också besöka mitt gamla jobb på Gröndalsskolan i Rotebro och OJ vad mycket känslor jag hade i kroppen när jag åkte därifrån sen. Hur sjukt de än låter så är jobbet de jag saknar mest från Stockholm.

Hur som helst, Pontus hämtade mig på flygplatsen i Malmö och vi åkte hem till mig där min sambo väntade med två överraskningar. Och eftersom jag känner henne så bra så lyckades jag gissa rätt på båda. Jag hade fått en Arsenaltröja och en liten kattvalp (kattunge). Hon heter Tequila och tanken är att de ska vara Sandras katt, hon betalade hela priset och allt vad gäller leksaker. Resten delar vi på eftersom Rocky och Akillez är mina bebisar :)

Här är vår Tequila !

Stockholmsresan fick mig att inse många saker. Saker som jag ska försöka ta itu med här nere nu. De är dags att avsluta detta kapitel och börja på ett nytt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0