Squash

Sandra stängde ytterdörren kl 9 i morse, då förflyttade jag mig till soffan och har inte rört en fena efter de. Jag vaknade med huvudvärk och halsont så jag ligger och försöker bli frisk, hur man nu ska lyckas med de på endast ett par timmar?!

Jag har varit hemma från jobb torsdag och fredag, de passade bra med en långhelg nu. Trots att jag inte varit helt hundraprocentig så har jag lyckats uträtta en del ärenden ändå. Ni vet, jag och Sandra fyller ju år om en vecka, och jag har inte så extremt mycket tid över för att köpa present åt henne. Men nu är allt fixat och jag älskar min idé.


Idag ska jag prova på något jag aldrig tidigare har gjort. Jag ska spela sqash! Gustav hörde av sig i veckan och sa att han väldigt gärna skulle vilja spela sqash med mig (fråga mig inte varför han ville spela just de) och jag tackade självklart ja. Jag älskar ju sånt :D
Så idag kl 14.45 har vi tid i Lund, han hämtar upp mig på väg dit så jag slipper åka kommunalt. JAG ÄR SÅ TAGGAD haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0