Spösnö

Det har inte blivit allt för många timmars sömn inatt, men orsaken till de gjorde att jag vaknade upp pigg och glad ändå. Tyvärr tittade jag ut genom fönstret lite för snabbt och min glädje fick sig en käftsmäll och försvann ett tag. Det fullkomligt spösnöar ute :( Jag avskyr snön och jag har varit så glad över att vi har sluppit den här nere i Skåne när alla i Stockholm har klagat på att SL ställer in och hit och dit.

Men sitter leendet på läpparna igen och jag är påklädd och redo för jobb. Det blir en kort dag idag, 12-16.30, men de behövs ibland. Det är så otroligt lite att göra nu när de är lov. Vi är alldeles för många vuxna jämfört med barnen. Och idag har ju faktiskt halva veckan redan gått. Snart är de helg igen och nya galna festligheter. Herregud, tiden bara springer förbi. Om 1.5 vecka fyller jag och min sambo år. Och om 2 veckor åker jag till Stockholm. Jag kan inte låta bli att längta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0