Sportlov v. 8

Vecka 8 = sportlov här nere i Skåne. I Stockholm har vi alltid haft vecka 9, så de känns lite annorlunda. Men jag jobbar på som vanligt, enda skillnaden är att de är fritids hela dagarna istället för skoldagar fram till 13.00. Men inte är det mer att göra för de. Oh nej. Igår hade vi ca 12 elever, och idag kommer vi ha ännu färre.

Vi har planerat att ha idrottshallen hela dagen idag, med lite pingis och spökbill bland annat. Sånna saker tar jag gärna tag i och styr upp, så det ska bli roligt faktiskt. Dagen kommer nog gå fort.

Helgen som var har varit kolugn, vi har bara varit hemma och tagit igen oss (Sandra har jobbat på dagtid) vilket har varit otroligt nyttigt för åtminstone mig. Helgen som kommer blir lite annorlunda. Det är snack om utgång, vilket kan bli väldigt kul. Men mer om de senare. Nu måste jag iväg till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0