ELBOLAGEN ÄR SKIT
Jag undrar vad det är med folk och kommunikation?
Jag menar, hur svårt kan det egentligen vara att ta kontakt med varandra för att få reda på att allt stämmer?
Och det är inte bara människor det gäller, utan även företag.
Jag var precis hemma och hämtade all min post hos Madde.
Och när jag öppnar allt för att titta vad det är så märker jag
att jag har fått elräkningar utav TRE olika bolag trots att jag
bara är kund hos ETT av dom !!!!???
När jag flyttade in så hade jag Vattefall, men bytte efter ett tag
till Energibolaget. Och allt lät så himla bra, Energibolaget
skulle hjälpa mig att säga upp mitt kontrakt hos Vattenfall.
Och det har faktiskt gått bra, men däremot förstår jag inte
varför jag helt plötsligt får post från Fortum med räkningar
under exakt samma period som Energibolageoch Vattenfall?
Jag har inte ens pratat med Fortum om att bli kund hos dom.
Och när jag ska ringa för att kolla vad fan som händer,
då har dom självklart gått hem för dagen, klockan var inte med än 18.
MEN HALLÅ? Vad förväntar dom sig?
Att folk ska ringa in och be om hjälp under arbetstiderna???
Åååhhhh....
Ska jag nu sitta och pröjsa dubbla elräkningar?
Det finns inte e chans!!! Men hur ska jag gå tillväga för
att få något utav bolagen att ta bort sin räkning?
Haha jag blir tokig !!!